Zaświadczenie do programu "Czyste Powietrze"
Charakterystyka
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłobucku w Kłobucku wydaje zaświadczenia o przeciętnym miesięcznym dochodzie przypadającym na jednego członka gospodarstwa domowego konieczne do złożenia wniosku o dotację w programie "Czyste Powietrze". Celem programu jest poprawa jakości powietrza oraz zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych poprzez wymianę źródeł ciepła i poprawę efektywności energetycznej budynków mieszkalnych jednorodzinnych. Więcej o programie można przeczytać tutaj oraz tutaj.
Wnioski można składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kłobucku, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00, pocztą tradycyjną lub elektronicznie poprzez platformę ePUAP lub inny środek komunikacji elektronicznej - pod warunkiem opatrzenia wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Wydanie zaświadczenia nie podlega opłacia skarbowej.
Opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł obowiązuje za złożenie pełnomocnictwa (zwolnione z opłaty skarbowej jest pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu) - zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Opłatę skarbową należy uiszczać na rachunek bankowy Gminy Kłobuck - 39 8248 0002 1000 0000 0361 0001. Składający pełnomocnictwo zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej albo uwierzytelnioną kopię dowodu zapłaty, nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty. Dowód zapłaty może mieć formę wydruku potwierdzającego dokonanie operacji bankowej.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska
Pracownik odpowiedzialny
Starszy inspektor
Edyta Nowak
pokój nr 10 (parter)
telefon: 34 37 35 105
e-mail: enowak@gopsklobuck.pl
Starszy inspektor
Ewa Wrocławska
pokój nr 10 (parter)
telefon: 34 37 35 105
e-mail: ewroclawska@gopsklobuck.pl